Salina Slanic Prahova - cu masa de pranz la Cheia

EXCURSIE 1 ZI SALINA SLANIC PRAHOVA - MASA DE PRANZ CHEIA

DATA: 09.12.2023 (SAMBATA) // 21.01.2024 (DUMINICA) // 09.03.2024 (SAMBATA)

// 28.04.2024 (DUMINICA) // 23.06.2024 (DUMINICA) // 03.08.2024 (SAMBATA) // 12.10.2024 (SAMBATA)

Pret: 185 LEI / PERS

 

Program: Plecare ora 07:00 din Bucuresti (Piata Constitutiei, in fata Casei Poporului, parcarea mare), pe ruta: BUCURESTI - PLOIESTI - CHEIA.

 

Salina din Slanic Prahova este, de departe, cel mai cunoscut obiectiv turistic al acestei statiuni balneoclimaterice ce ofera conditii excelente de petrecere a timpului liber. Inceputurile salinei sunt plasate in jurul anului 1686, atunci cand spatarul Mihail Cantacuzino a realizat ca in zona exista un zacamant de sare. Din dorinta de a exploata acel zacamant, spatarul astfel a cumparat mosia Slanic si a deschis mina de exploatare. In prezent, sunt amenajate in interiorul salinei locuri pentru pentru sport, astfel ca, periodic, aici se organizeaza pentru diverse evenimente sportive (competitii atletice).

Masa de pranz in zona Cheia (meniu prestabilit, valabil pentru intreg grupul).

Manastirea Cheia se afla la poalele muntilor Ciucas. De remarcat este arhitectura populara ce apartine stilului traditional muntenesc, cu pridvor deschis, dar si frumoasele icoane pictate de catre cunoscutul pictor Gheorghe Tattarescu. Actuala biserica, avand hramurile Sfanta Treime si Adormirea Maicii Domnului, mentinuta in forma sa initiala pana in zilele noastre, a fost ridicata intre anii 1835-1839 din grija lui Damaschin si Iustin Barsan.

Manastirea Ghighiu, cu hramul Izvorul Tamaduirii, a fost ridicata acum mai bine de patru secole, in mijlocul unei paduri care facea parte din legendarii Codrii ai Vlasiei. Credinciosii vin aici sa se roage din doua motive, anume: icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului, adusa tocmai din Siria, si un faimos izvor tamaduitor.

Manastirea Malaiesti, ridicata intr-o zona cu veche traditie monastica, in care, acum peste doua secole, exista un schit de calugari. Catapeteasma frumos impodobita este din stejar si a fost realizata de mesteri din satul lui Ion Creanga, Humulesti.

 

Plecare catre Bucuresti, sosire in jurul orei 21:00 in functie de trafic.

 

Pretul include: transport autocar clasificat, ghid de turism atestat, masa de pranz.

 

Pretul nu include: taxa de vizitarea obiectivelor turistice - tarifele au caracter orientativ (Salina Slanic Prahova - 45 lei/pers), ghizii locali, cheltuieli personale, alte taxe de vizitare care nu sunt prevazute la rubrica "pretul include", asigurare medicala si storno (optional), locuri preferentiale in autocar – primele 3 randuri (100 lei / pers / loc rand 1, 75 lei / pers / loc rand 2, 50 lei / pers / loc rand 3), taxa de rezervare pentru obiectivele turistice (dupa caz).

 

Termeni de plata : plata integrala in termen de 5 zile din momentul efectuarii rezervarii.

 

Modalitati de plata: cash in agentiile de turism, cash in agentiile bancare, prin transfer bancar (internet banking). Excursia trebuie achitata integral inainte de plecare.

 

Tarife copii: Copiii pana la 5 ani achita 65% din tarif (120 lei). Copiii cu varste 5 ani – 12 ani achita 85% din tarif (160 lei).

Copiii cu varsta peste 12 ani achita pret intreg.

 

 

Acte necesare: carte de identitate.

 

Grup minim: 25 persoane. Tip oferta: standard.

Nota: Locurile in autocar se distribuie incepand cu a doua bancheta in ordinea achitarii avansului.

OBSERVATII generale:

 

  1. tarifele de intrare la obiectivele turistice se achita la fiecare in parte in moneda locala si se pot modifica de catre autoritatile locale independent de agentie;
  2. agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
  3. daca pentru pentru efectuarea calatoriei este necesara indeplinirea de catre Calator a unor formalitati suplimentare (de exemplu, calatoria impreuna cu minori, situatia in care numele calatorului este schimbat ca urmare a casatoriei/desfacerii ei etc.), acesta are obligatia de a indeplini toate cerintele legale. Pentru o informare optima, agentia recomanda si consultarea site

-ului www.politiadefrontiera.ro si a site-ului Ministerului Afacerilor Externe a Romaniei: http://www.mae.ro, pentru informatii complete privind Regimul de calatorie in strainatate, cat si in ceea ce priveste conditiile de calatorie/intrare pe teritoriul tarii/tarilor de destinatie.

  1. daca tara de destinatie impune obligativitatea efectuarii unor teste PCR pentru virusuri (SARS COV 2, sau alt tip de virus) sau obligativitatea de vaccinare, acestea din urma cad in responsabilitatea turistului si nu obliga agentia de turism la vreo despagubire sau anulare gratuita a rezervarii.
  2. ghidul/ conducatorul de grup poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fara a afecta structura programului; in caz exceptional obiectivele din program se pot inlocui cu altele doar din motive care nu tin de agentie sau turisti (conditii meteo, restrictii de acces, cauze naturale, decizii care tin de autoritati);
  3. conform reglementarilor internationale, serviciile de ghidaj in interiorul muzeelor pot fi asigurate doar de catre ghizii locali;
  4. agentia nu este raspunzatoare pentru deteriorarea, pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
  5. este obligatorie respectarea instructiunilor ghidului insotitor si intervalele orare date de acesta; este obligatorie respectarea masurilor de pandemie in vigoare;
  6. efectuarea partiala sau integrala a oricarei sume prin intermediul bancar reprezinta acceptarea pe deplin a termenilor si conditiilor prevazute in contractul de prestarii servicii turistice (disponibil pe site); turistul isi asuma ca este apt pentru calatorie si nu necesita asistenta specializata (cazuri medicale/ dizabilitati);
  7. transportul se va realiza cu microbuz, minibus, midiautocar, autocar in functie de numarul de turisti participanti la program;

 

  1. transbordarea se efectueaza pentru un minim de 8 persoane pentru fiecare localitate de transfer; pentru un numar mai mic de persoane , transbordarea se efectueaza in conditii speciale comunicate de agentie (tarif si durata)
  2. prezentul program este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat.

 

Conditii pentru ANULARI, PENALIZARI:

 

    1. 30% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii.
    2. 70% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face in intervalul 30 zile - 16 zile inainte de plecare.
    3. 100% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 15 zile inainte de plecare.
    4. 100% din pretul pachetului de servicii pentru neprezentarea la program indiferent de motivul invocat.
    5. 100% din pretul pachetului de servicii in cazul achizitionarii pachetelor cu orice tip de reducere: Early Booking/ Inscrieri timpurii/ Litoralul pentru toti/ Decada balneara/ Saptamana de refacere/ O saptamana la munte/ Last minute/ Ultra Last minute/ Oferte speciale/ Targ Turism/ Seniori/ Craciun/ Revelion/ Martisor/ Fidelitate sau alte programe similare.
    6. 100% din pretul pachetului de servicii cand calatorul nu poate pleca in calatorie pentru ca documentele personale necesare efectuarii calatoriei nu sunt complete sau nu sunt conforme cu cerintele normelor legale in vigoare, cand calatorul este intors de la granitele Romaniei de catre politia de frontiera din motive ce nu tin de agentie sau calatorul nu este acceptat de catre organele de frontiera din tara de destinatie (valabil pentru calatoriile inafara Romaniei).
    7. 100% din pretul pachetului de servicii pentru in cazul in care plata pentru serviciile turistice interne a fost facuta partial sau integral cu vouchere de vacanta.
    8. 100% pentru biletele de avion.

Nota: In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care ingreuneaza sau fac imposibila executarea pachetului de servicii de calatorie, turistul va beneficia de un VOUCHER emis de agentia touroperatoare (considerat anexa la contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, pentru intreaga suma achitata). Voucherul poate fi utilizat timp de 12 luni de la emitere, integral la efectuarea uneia sau mai multor rezervari pentru orice pachete din portofoliul agentiei touroperatoare, in calitate de organizator. In cazul utilizarii VOUCHER-ului pentru mai multe pachete turistice, acestea trebuie comunicate simultan.